PREČU PIEGĀDE

  1. Pieejamie piegādes veidi tiks norādīti pēc tam, kad Pircējs būs izveidojis pirkuma grozu un norādījis piegādes adresi.
  2. Preču piegāde ir apmaksājams pakalpojums.
  3. Ja Pircējs izvēlas piegādes pakalpojumu, piegādes cena tiks parādīta pasūtījuma noslēgumā, pirms maksājuma veikšanas. Piegāde tiek apmaksāta priekšapmaksas kārtībā, veicot pilnu pasūtījuma samaksu.
  4. Pircējs apņemas nodrošināt precīzu preču piegādes adresi.
  5. Preču piegādi veic Pārdevējs vai tā pilnvarota persona.
  6. Samaksa par preču piegādi neietver piegādāto preču uznešanu – šo pakalpojumu var pasūtīt atsevišķi.
  7. Pircējs tiks informēts par piegādes datumu un laiku, izmantojot e-pastu vai tālruni. Ja nepieciešams, piegādes laiks var tikt precizēts individuāli. Pārdevējs nevar garantēt, ka piegāde notiks tieši saskaņā ar norādītajiem nosacījumiem, īpaši, ja preces nav noliktavā.
  8. Pirms preču piegādes Pārdevēja pārstāvis sazinās ar Pircēju, lai saskaņotu piegādes detaļas.
  9. Pircējs nodrošina piegādes apstākļus (piemēram, atver vārtus, durvis, pacel barjeru) un norāda precīzu piegādes adresi. Piegāde tiek veikta tikai pa durvīm, neizmantojot balkonu vai logu.
  10. Ja Pircējs nenodrošina pieeju norādītajā adresē vai pēc norunātā laika 10 minūšu laikā, piegāde tiek uzskatīta par neiespējamu Pircēja vainas dēļ, un preces tiek atgrieztas Pārdevēja noliktavā.
  11. Pieņemot preces, Pircējs pārliecinās par to stāvokli, daudzumu, kvalitāti un komplektāciju. Ja iepakojums ir bojāts, taču preces atbilst pasūtījumam, Pircējs norāda bojājumu piegādes apstiprinājuma veidlapā.
  12. Ja preces atbilst pasūtījumam, bet to kvalitāte vai komplektācija nav apmierinoša, Pircējs var atteikties no pieņemšanas, norādot neatbilstības piegādes apstiprinājuma veidlapā.
  13. Ja Pircējs pieņem preces bez piezīmēm, tiek uzskatīts, ka tās ir piegādātas atbilstošā stāvoklī un kvalitātē.
  14. Pircējs apņemas pieņemt preces personīgi un uzrādīt nepieciešamo identifikācijas dokumentu.
  15. Preces tiek uzskatītas par piegādātām Pircējam neatkarīgi no tā, vai tās ir saņēmis pats Pircējs vai kāda cita persona.
  16. Preču piegāde var kavēties neparedzētu apstākļu dēļ, par ko Pārdevējs sazinās ar Pircēju, lai saskaņotu piegādes termiņu.
  17. Ja Pircējs izvēlas saņemt preces, jāuzrāda derīgs identifikācijas dokuments un pasūtījuma apstiprinājuma ziņojums.
  18. Preču aprakstos norādītās īpašības var atšķirties no faktiskajām specifikācijām un aprakstiem.
  19. Preču krāsa, forma un izmērs var atšķirties no attēlos redzamajiem parametriem atkarībā no tehniskajiem iemesliem.
  20. Ja preces kvalitāte ir neapmierinoša, Pircējam ir tiesības atgūt daļu no samaksātās summas, atgriežot preces vai pieprasot tās aizvietošanu.
  21. Pārdevējs nenodrošina preču garantijas apkalpošanu. Preces garantijas apkalpošanu veic ražotājs vai tā pilnvarots pārstāvis, ja nav norādīts citādi. Standarta garantijas termiņš privātpersonām – 2 gadi, juridiska personām – 1 gads.