PREČU PIEGĀDE
- Pieejamie piegādes veidi tiks norādīti pēc tam, kad Pircējs būs izveidojis pirkuma grozu un norādījis piegādes adresi.
- Preču piegāde ir apmaksājams pakalpojums.
- Ja Pircējs izvēlas piegādes pakalpojumu, piegādes cena tiks parādīta pasūtījuma noslēgumā, pirms maksājuma veikšanas. Piegāde tiek apmaksāta priekšapmaksas kārtībā, veicot pilnu pasūtījuma samaksu.
- Pircējs apņemas nodrošināt precīzu preču piegādes adresi.
- Preču piegādi veic Pārdevējs vai tā pilnvarota persona.
- Samaksa par preču piegādi neietver piegādāto preču uznešanu – šo pakalpojumu var pasūtīt atsevišķi.
- Pircējs tiks informēts par piegādes datumu un laiku, izmantojot e-pastu vai tālruni. Ja nepieciešams, piegādes laiks var tikt precizēts individuāli. Pārdevējs nevar garantēt, ka piegāde notiks tieši saskaņā ar norādītajiem nosacījumiem, īpaši, ja preces nav noliktavā.
- Pirms preču piegādes Pārdevēja pārstāvis sazinās ar Pircēju, lai saskaņotu piegādes detaļas.
- Pircējs nodrošina piegādes apstākļus (piemēram, atver vārtus, durvis, pacel barjeru) un norāda precīzu piegādes adresi. Piegāde tiek veikta tikai pa durvīm, neizmantojot balkonu vai logu.
- Ja Pircējs nenodrošina pieeju norādītajā adresē vai pēc norunātā laika 10 minūšu laikā, piegāde tiek uzskatīta par neiespējamu Pircēja vainas dēļ, un preces tiek atgrieztas Pārdevēja noliktavā.
- Pieņemot preces, Pircējs pārliecinās par to stāvokli, daudzumu, kvalitāti un komplektāciju. Ja iepakojums ir bojāts, taču preces atbilst pasūtījumam, Pircējs norāda bojājumu piegādes apstiprinājuma veidlapā.
- Ja preces atbilst pasūtījumam, bet to kvalitāte vai komplektācija nav apmierinoša, Pircējs var atteikties no pieņemšanas, norādot neatbilstības piegādes apstiprinājuma veidlapā.
- Ja Pircējs pieņem preces bez piezīmēm, tiek uzskatīts, ka tās ir piegādātas atbilstošā stāvoklī un kvalitātē.
- Pircējs apņemas pieņemt preces personīgi un uzrādīt nepieciešamo identifikācijas dokumentu.
- Preces tiek uzskatītas par piegādātām Pircējam neatkarīgi no tā, vai tās ir saņēmis pats Pircējs vai kāda cita persona.
- Preču piegāde var kavēties neparedzētu apstākļu dēļ, par ko Pārdevējs sazinās ar Pircēju, lai saskaņotu piegādes termiņu.
- Ja Pircējs izvēlas saņemt preces, jāuzrāda derīgs identifikācijas dokuments un pasūtījuma apstiprinājuma ziņojums.
- Preču aprakstos norādītās īpašības var atšķirties no faktiskajām specifikācijām un aprakstiem.
- Preču krāsa, forma un izmērs var atšķirties no attēlos redzamajiem parametriem atkarībā no tehniskajiem iemesliem.
- Ja preces kvalitāte ir neapmierinoša, Pircējam ir tiesības atgūt daļu no samaksātās summas, atgriežot preces vai pieprasot tās aizvietošanu.
- Pārdevējs nenodrošina preču garantijas apkalpošanu. Preces garantijas apkalpošanu veic ražotājs vai tā pilnvarots pārstāvis, ja nav norādīts citādi. Standarta garantijas termiņš privātpersonām – 2 gadi, juridiska personām – 1 gads.