PREČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI

Saskaņā ar 2014. gada 20. maija Ministru Kabineta noteikumiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no Pirkuma, neminot iemeslu.

Lai izmantotu tiesības anulēt Pasūtījumu, Pircējam jāinformē Pārdevējs ar nepārprotamu paziņojumu, iesniedzot rakstisku paziņojumu uz e-pastu: info@energyhome.lv. Atteikuma vēstulē lūgums norādīt šādu informāciju: pasūtījuma numuru/pavadzīmes numuru, pavadzīmes izrakstīšanas datumu un preces kodu, nosaukumu un daudzumu, ko vēlaties atgriezt.

Pircēja atteikuma tiesību termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja lēmums par atteikumu tiek paziņots pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

Ikvienam Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtījuma piegādes brīža, vienojoties ar Pārdevēja pārstāvi, apmainīt preces pret citām, ja tādas ir pieejamas Internetveikalā un ja:

  • prece nav lietota, preču iepakojums ir saglabāts un nav bojāts;
  • Pircējam ir preču pavaddokumenti un preces ir pilnā komplektācijā.

Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības, Pārdevējs atmaksā ar Pircēja pasūtījumu saņemtos maksājumus, neiekļaujot piegādes izdevumus (izņemot gadījumus, ja prece ir neatbilstoša aprakstam, bojāta vai nekvalitatīva), bez nepamatotas kavēšanās, ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēmis paziņojumu par atteikumu. Atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksāšanas līdzekli, kuru Pircējs izmantoja sākotnējā darījumā, izņemot gadījumus, ja Pircējs skaidri piekrīt citam maksāšanas līdzeklim. Pārdevējs neiekasēs nekādu maksu par atmaksu.

Pārdevējs var aizturēt atmaksu līdz preces atgriešanas saņemšanai vai līdz Pircējs sniegs apliecinājumu, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība notiks agrāk.

Pircējam preces jānosūta atpakaļ vai jānodod SIA „V3” uz adresi: Salnas iela 5, Bukulti, Garkalnes pag., Ropažu nov., LV-1024, bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pircējs paziņoja par atteikumu. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja preces tiek nosūtītas atpakaļ pirms 14 dienu beigām.

Pircējam jāsedz preču atgriešanas tiešās izmaksas.

Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja tā izmantota citādi, nekā preces rakstura un īpašību pārbaudei. Prece jālieto tikai tādā apjomā, kādā to varētu pārbaudīt veikalā. Ja prece tiek lietota vairāk nekā nepieciešams, Pārdevējam ir tiesības atteikt atteikuma tiesību izmantošanu.

Pārdevējs ir tiesīgs atteikties pieņemt preci, ja tā ir bojāta vai ir zaudējusi oriģinālo izskatu (noņemtas etiķetes, sabojātas aizsargplēves utt.), vai ja ir konstatētas preces lietošanas pazīmes.

Atgriežot preci, Pircējam jāievēro šādi nosacījumi:

  • Prece jāatgriež oriģinālajā iepakojumā (iesakām rūpīgi atvērt iepakojumu, saņemot preci).
  • Prece jāatgriež pilnā komplektācijā.
  • Atgriežot preci, jāiesniedz preču pavaddokumenti (iegādes dokumenti).
  • Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atgrieztās preces, ja nav ievēroti noteikumi.
  • Preču atgriešana jāveic saskaņā ar Pārdevēja norādījumiem.
  • Pircējam jāsedz preču atgriešanas tiešās izmaksas.
  • Nauda par atgrieztu preci tiks atmaksāta, pārskaitot uz Pircēja bankas kontu.

Preces, kuru atgriešana vai apmaiņa nav iespējama:

  1. Vienreizlietojamie materiāli, ja ir atvērts iepakojums.
  2. Citas preces, kas nav atgriežamas saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem un/vai kuru atpakaļ atgriešana vai apmaiņa Pārdevējam nav iespējama veselības un higiēnas apsvērumu dēļ.

Preces ar defektu nomaiņas vai atgriešanas kārtība:

  • Ja prece ir bojāta vai pasūtījumā ir kļūda (nepareizs izmērs, krāsa), Pircējs var atgriezt preci vai apmainīt to.
  • Preci ar defektu Pārdevējs apņemas apmainīt pret kvalitatīvu vai veikt remontu.
  • Par defekta konstatēšanu jāinformē SIA “V3” uz e-pastu: info@energyhome.lv, norādot kontaktinformāciju, preces nosaukumu, kodu, pasūtījuma numuru un defekta aprakstu.
  • Atbilde tiks sniegta 5 darba dienu laikā.
  • Preču defekta novēršana un atlīdzināšana tiek veikta saskaņā ar Latvijas likumdošanu.

Pircēja tiesības un pienākumi saistībā ar defektiem:

  • Ja defekts nav novēršams un traucē preces izmantošanu, Pircējam ir tiesības:
    1. Pieprasīt apmaiņu pret jaunu preci.
    2. Izbeigt līgumu un saņemt samaksāto naudu.
  • Ja defekts ir novēršams, bet atkārtojas, Pircējam ir tiesības pieprasīt apmaiņu vai izbeigt līgumu.
  • Pircējam jāpaziņo par defektu nekavējoties, bet ne vēlāk kā līdz garantijas termiņa beigām.
  • Pārdevējs pieņem lēmumu par prasību apmierināšanu 30 dienu laikā.

Noslēdzošie noteikumi:

Pārdevējs saglabā tiesības mainīt šos Noteikumus. Ja Pircējs nepiekrīt izmaiņām, viņam ir tiesības atteikties no Internetveikala pakalpojumiem. Jautājumu gadījumā sazinieties ar mums pa tālruni +371 22 50 44 59 vai e-pastu info@energyhome.lv.